Wczytuję dane...
Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy (konsumenci)

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki. Zwracany towar powinien być oddany w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania wraz z oryginalnym opakowaniem, z dołączonym dowodem zakupu. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu niezgodności towaru z umową. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Koszty związane ze zwrotem lub wymianą ponosi kupujący. 

Prosimy o przesłanie towaru na adres: ul. Kościuszki 32, 62-020 Swarzędz (k/ Poznań)

Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Po dokonaniu zwrotu przelewamy należną kwotę na podane konto. 

Uszkodzenie przesyłki

Sprawdź dokładnie przy odbiorze swoją przesyłkę. Jeżeli stwierdzisz uszkodzenie mechaniczne towaru bądź braki towarowe, spisz protokół szkodowy z doręczycielem/z kurierem oraz skontaktuj się telefonicznie z obługą sklepu (pomożemy wyjaśnić i rozwiązać problemową sytuację).Spisany protokół prześlij na adres: sklep@pomyslowalazienka.pl

Awaria towaru, uszkodzenia fabryczne

Jeżeli nastąpiła awaria Twojego produktu lub stwierdziłeś w nim uszkodzenia fabryczne, zgłoś problem pod adresem sklep@pomyslowalazienka.pl